In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Aveti posibilitatea de a fi apoi directionat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.

Achizitionarea este posibila fara inregistrarea prealabila a unui cont, insa este obligatorie furnizarea datelor complete si corecte solicitate in formularul de comanda, incat livrarea acesteia sa se realizeze in conditii optime.

Va rugam sa completati numele dumneavoastra, datele de contact (telefon si email), adresa de livrare. Daca adresa de livrare a produsului este alta decat adresa de facturare, va rugam sa debifati casuta “Adresa de livrare coincide cu adresa de facturare” pentru a putea introduce adresa de facturare.

Urmatorul pas este selectarea modalitatii de plata, fiind disponibile urmatoarele: 🚛 Ramburs (plata la livrarea de catre curier), 💳 Plata online prin card bancar, Plata prin transfer bancar sau plata numerar 💵/card bancar 💳 in cazul livrarii de catre un reprezentant al societatii noastre. Odata selectate aceste detalii faceti click pe butonul “Continuati” pentru a fi directionati in ecranul de “Confirmare comanda”.

Dupa verificarea informatiilor de pe aceasta pagina, apasati pe “Confirma comanda” pentru finalizarea acesteia.

In cazul in care plata se efectuaza ramburs veti primi un mesaj de confirmare a comenzii si posibilitatea de a vizualiza continutul acesteia in “Comenzile mele”.

In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, veti fi redirectionat catre pagina procesatorului de plati online in vederea efectuarii platii.

Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Trimite comanda.

Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda ᯓ➤ pentru a trece la pasul urmator.

In functie de caracteristicile comenzii Dvs. si de optiunile disponibile, este posibil sa vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Veti putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.

In orice moment, in timpul procesului de comanda, puteti renunta la aceasta. Pentru a face acest lucru, este suficient sa nu continuati procesul de comanda explicat prin pasii de mai sus.

Inainte de plasarea comenzii, este necesarea citirea si acceptarea de catre dumneavoastra a Termenilor si Conditiilor.

Momentul incheierii procesului de comanda il constituie momentul in care veti primi emailul de confirmare a plasarii acesteia, trimis de catre noi. Emailul contine factura PROFORMA a comenzii (detalii cu privire la produsul comandat, datele de livrare furnizate de dumneavoastra si valoarea totala a comenzii.), in cazul in care ati optat pentru plata in avans prin transfer bancar.

Finalizarea sau livrarea comenzii nu vor putea fi realizate in situatiile de mai jos:

  • – neacceptarea de catre banca emitenta a cardului dumneavoastra sau a tranzactiei, in cazul platilor online
  • – invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati online 
  • – datele pe care le-ati furnizat privind livrarea (adresa, date contact) pe site sunt incomplete sau incorecte
  • – mai mult de doua livrari catre dumneavoastra care au esuat consecutiv
  • – mai mult de doua retururi in ultimele 12 luni din partea dumneavoastra
  • – alte motive obiective.

Puteti modifica o comanda plasata pe site-ul nostru, cu conditia ca aceasta sa nu fi fost inca expediata catre dumneavoastra.

Va rugam sa adresati orice modificare a comenzii dumneavoastra prin email la adresa [email protected] , in care va rugam sa precizati numarul comenzii efectuate, precum si solicitarea dumneavoastra.

In cazul in care renuntati la o comanda achitata in avans prin plata online, contravaloarea acesteia va fi rambursata catre dumneavoastra in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care primim instiintarea, in functie de fluxul bancar.

In cazul in care, prin modificarea comenzii, creste valoarea acesteia, puteti efectua plata diferentei in sistem rambus, la livrarea produsului comandat. In caz contrar, daca valoarea comenzii scade fata de cea initiala, vom rambursa diferenta prin virament bancar, in contul indicat de dumneavoastra, in termen de 14 zile calendaristice.

Finalizarea comenzii reprezinta confirmarea dumneavoastra ca toate datele pe care le-ati furnizat sunt corecte si complete, astfel incat livrarea produsului comandat sa poata fi realizata in conditii optime.

Totodata, finalizarea comenzii reprezinta acordul dumneavoastra de a fi contactat de catre CasaFresh prin orice mijloc, in orice situatie in care este necesara contactarea.

Indiferent de modalitatea de plata pentru care optati (plata prin card bancar, virament bancar sau ramburs la livrarea produsului comandat), veti primi factura fiscala pe adresa de email furnizată și/sau impreuna cu coletul, la livrarea comenzii.

Pentru orice produs comandat pe casafresh.ro va oferim livrare oriunde pe teritoriul Romaniei. In scopul livrarii produselor comandate online, partenerul nostru agreat este compania de curierat agreată de firma noastră.

Procesul de livrare incepe din momentul confirmarii comenzii. Aceasta este livrata de la depozitul nostru la destinatie in interval de 1 – 5 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii, pentru produsele aflate în stoc, in functie de volumul comenzilor deja inregistrate in sistem.

In ziua livrarii coletului, veti primi SMS/e-mail din partea firmei de curierat prin care vi se va comunica intervalul de livrare a expeditiei. In cazul esuarii livrarii, coletul va fi returnat catre CasaFresh, iar comanda dumneavoastra se va considera anulata.

Pentru produsele care nu sunt pe stocul CasaFresh la momentul comenzii, dar sunt in stocul furnizorilor , termenul de livrare este de 45 de zile de la lansarea comenzii. Pentru astfel de produse, comanda se considera ferma doar prin achitarea avansului, avans ce reprezinta 50% din valoarea produsului, indiferent de tipul acestuia. Dupa intrarea in stocul CasaFresh a produsului comandat catre furnizori conform paragrafului de mai sus, cumparatorul va fi informat imediat si rugat sa reconfirme comanda si sa achite diferenta de pret, prin una din modalitatile descrise la capitolul “Plata produselor comandate”.

Pot exista situatii exceptionale in care livrarea produsului sa se poata efectua intr-un termen mai mare decat cel mentionat, urmand ca in acest caz sa fiti notificat de catre unul din operatorii nostri.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a intarzia sau de a anula livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, pandemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

In momentul livrarii, va rugam sa verificati starea aparenta a coletului. In caz de anomalie cu privire la colet (deteriorat, deschis, urme de lichid etc.) sau la continut (produs lipsa sau deteriorat), va rugam sa urmati in mod obligatoriu procedura descrisa in sectiunea Returul Produselor Comandate.

De asemenea, in eventualitatea unor situatii precum cele descrise mai sus, va stam la dispozitie la numarul de telefon 0769.180.930 pentru a va informa in privinta procedurilor de returnare a produsului deteriorat.

Nerespectarea procedurilor de retur necesare exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva CasaFresh sau a companiei de curierat, inclusiv rambursarea contravalorii produsului.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de catre CasaFresh fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este contravaloarea respectivului produs comandat, cu conditia ca aceasta sa fi fost incasata.