1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SIMIRAN CLEAN SRL, prin intermediul magazinului virtual casafresh.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

Astfel, urmatorii termeni vor insemna:

Cumparator – persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

Vanzator – societatea comerciala SIMIRAN CLEAN SRL, avand sediul social in jud. Ilfov,Bragadiru, Str. Crisul Repede , nr 18 B , avand nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J2025000404001 , CIF 51093012, capital social 200 de lei .

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) – toate drepturile materiale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-urile anterior mentionate, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.


Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
c. Termeni si conditii

   Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea    Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Modalitatea de comanda si plata o regasiti in sectiunea „COMANDA SI LIVRARE„, vanzatorul avand dreptul de a solicita ca unele produse sa fie achitate integral in avans.

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator : pe email , telefonic,  sms

Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail) dupa preluarea de catre un operator al Simiran Clean SRL a comenzii primite din partea cumparatorului.

Mesajul primit automat de catre cumparator la inregistrarea comenzii pe website nu reprezinta confirmarea comenzi lansate de acesta.

Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.

3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
b. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
c. Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea „contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.
De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt in administrarea SIMIRAN CLEAN SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

Tot continutul inclus pe acest site, precum tot ceea ce tine de text, grafica, logo, butoane, imagini, date si software, reprezinta proprietatea exclusiva a www.casafresh.ro sau a furnizorilor de produse si este protejata de legea in vigoare si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

Daca sunteţi de parere ca un detinator de un site incalca prin exploatarea unui logo, a unei marci comerciale, etc , drepturile dumneavoastra, va rugam sa contactati direct proprietarul site-ului la unul din datele de contact din acest site sau la adresa de email [email protected]

 6. CONFIDENTIABILITATE – PUBLICITATE

Toate documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

7. TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii, conform articolul 18 din ordonanta de guvern 34/2014 :

ARTICOLUL 18 –  Livrare 🚚

 (1) Cu excepţia cazului în care părţile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, profesionistul livrează produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către consumator, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului.

 (2) În cazul în care profesionistul nu şi-a îndeplinit obligaţia de a livra produsele în momentul convenit cu consumatorul sau în termenul stabilit la alin. (1), consumatorul îi solicită să efectueze livrarea într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanţelor. În cazul în care profesionistul nu livrează produsele în termenul suplimentar respectiv, consumatorul are dreptul, după caz, la rezoluţiunea sau rezilierea contractului.

 (3) Alineatul (2) nu se aplică contractelor de vânzare în cazul în care profesionistul a refuzat să livreze produsele sau în cazul în care livrarea în termenul convenit este esenţială având în vedere toate circumstanţele existente la încheierea contractului sau în cazul în care consumatorul informează profesionistul, înainte de încheierea contractului, că livrarea înainte de sau la o dată precizată este esenţială. În aceste cazuri, dacă profesionistul nu livrează produsele în momentul convenit cu consumatorul sau în termenul stabilit la alin. (1), consumatorul are dreptul, după caz, la rezoluţiunea sau rezilierea contractului.

 (4) Prin excepţie de la prevederile art. 1549-1554 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare, la rezoluţiunea sau, după caz, la rezilierea contractului, profesionistul rambursează fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către consumator şi în decurs de cel mult 7 zile de la data la care consumatorul a comunicat profesionistului decizia sa de terminare a contractului. 

  (5) În plus faţă de rezoluţiunea sau rezilierea contractului în conformitate cu alin. (2), consumatorul poate recurge la alte căi de atac prevăzute de legislaţia în vigoare. 

Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care Cumparatorul intarzie sa confirme catre Vanzator, in termen de 3 zile comanda de la lansare, comanda este anulata.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii! sau anuleaza comanda.

8. FACTURARE 📑 – PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda/Proforma. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

PLATA PRODUSELOR COMANDATE

Dupa introducerea articolelor dorite in cosul de cumparaturi, in vederea plasarii comenzii, vi se va solicita alegerea metodei de plata dorite.

Urmatoarele metode de plata sunt disponibile:

Ramburs 💵/💳 🚚

Plata se realizeaza la livrarea produsului prin firma de curierat rapid.

Card de credit sau de debit 💳

Pentru comenzile plasate pe casafresh.casafresh.roro, platile online vor fi procesate prin intermediul platformei Netopia Payments.

Cardurile acceptate sunt: Visa, Mastercard.

Dupa selectarea acestei metode de plata, veti fi redirectionat catre pagina procesatorului de plati online, in care va fi necesara completarea datelor cerute de procesatorul de plati.

Dupa completarea acestora, apasati butonul “Autorizeaza” in vederea autorizarii procesului de plata.

Plata online prin card bancar se realizeaza fara perceperea niciunui comision.

In caz de dificultate cu ocazia efectuarii platii, va rugam sa apelati la institutia bancara emitenta a cardului dumneavoastra bancar sau, in cazul in care considerati ca ati putea obtine o informatie de la CasaFresh, ne puteti apela la numarul de telefon 0769.180.930, in intervalul orar mentionat la sectiunea Contact.

Plata prin virament bancar 🏦

Dupa primirea comenzii dumneavoastra, va vom transmite la adresa de email comunicata in formularul de comanda factura proforma care va contine datele de identificare ale vanzatorului, datele bancare, numarul comenzii si suma totala de plata, inclusiv transportul (după caz).

Va rugam sa achitati contravaloarea facturii proforme cu mentionarea numarului si data comenzii si sa transmiteti confirmarea de plata catre adresa de email [email protected], in termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea facturii. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a anula comanda plasata de catre dumneavoastra si de a scoate produsul comandat de sub rezervare.

Livrarea comenzii se va efectua numai dupa confirmarea incasarii contravalorii comenzii dumneavoastra.

Indiferent de modalitatea de plata pentru care optati (plata online prin card bancar, virament bancar sau ramburs la livrarea produsului comandat), veti primi factura fiscala pe adresa de email furnizată și/sau impreuna cu coletul, la livrarea comenzii. impreuna cu coletul, la livrarea comenzii.

In cazul platilor online sau prin virament bancar, nu suntem responsabili pentru niciun alt cost suplimentar aplicat de catre banca dumneavoastra, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului dumneavoastra, in cazul in care moneda de emitere este alta decat RON.

9. RISCURI SI RESPONSABILITATI

a. Livrare – Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door, door-to-locker catre Cumparator.
b. Transport – Ambalare – In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

10. ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme , atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. De asemenea, Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile.

Politica de returnare o regasiti in sectiunea „Politica de returnare”

 11. GARANTII

Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte, iar garantia depinde de tipul de produs si de starea ambalajului. Calitatea produselor vandute este certificata de catre SC SIMIRAN CLEAN SRL. Certificatele de calitate sunt puse la dispozitia Cumparatorului de catre producatori sau furnizori.

Vanzatorul (casafresh.ro) permite Cumparatorului dreptul de a returna produsele comandate de pe site in decurs de 14 zile. Cumparatorul va returna produsele cumparate in ambalajul original, fara urme de deteriorare sau uzura provocata dupa ce coletul a ajuns la adresa sa. Cheltuielile de expediere vor fi suportate de Cumparator. In cazul in care Cumparatorul a desigilat ambalajele individuale in care au fost livrate, inseamna ca acesta este de acord cu conditiile de utilizare si ca produsele comandate sunt pe masura cerintelor lui. SC SIMIRAN CLEAN SRL se angajeaza sa restituie clientului sumele incasate pe produsele returnate, fara invocarea vreunui motiv sau a unor penalitati din partea clientului, conform legilor in vigoare, in termen de 14 de zile de la primirea produselor returnate si dupa verificarea conditiilor mentionate anterior.

12. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

13. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

14. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

15. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

16. PREVEDERI DIVERSE

Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Magazinul casafresh.ro nu detine toata marfa pe stoc, de aceea ne rezervam dreptul de a livra comanda dvs. in limita stocului existent al partenerilor. De asemenea, oferta de produse si preturile aferente acestora pot fi supuse modificarilor impuse de conditiile de pe piata (inflatie, modificarea cursului valutar etc.), fara instiintare in prealabil.

Cookies. Cookies-urile noastre, care sunt mici bucati de informatie pastrate de browserul web pe hard drive ajuta la accesul facil al clientilor nostri pe casafresh.ro . Cookies-urile permit realizarea autentificarii automate in cadrul maturila.ro , cat si legatura dintre Cumparator si cosul virtual de cumparaturi. Cookies-urile nu includ si informatii personale de identificare.

17. Conciliere

Pentru orice sesizare, reclamatie sau problema care nu poate fi clarificata sau rezolvata cu reprezentantul casafresh.ro care s-a ocupat de comanda dumneavoastra puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Istrate Mihaela/Stan Silviu tel: 0769.180.930 , e-mail: [email protected]